Rowenta Infinite Looks 9-in-1 CF4222 Multistyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Infinite Looks 9-in-1 CF4222 Multistyler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Janix 26-11-2021

Prima krultang

Ik heb deze Rowenta gekocht voor krullen. Ik heb fijn haar en probeer normaal gesproken mijn haar liever te krullen zonder hitte.
De beste krul krijg ik, ondanks mijn fijne haar, met de tang zonder opzetstuk. Met het borstelopzetstuk ben ik niet handig, mijn haar bleef hierin hangen. Ik heb het idee dat het opzetstuk in wokkelvorm minder heet wordt dan wanneer je je haar direct om de tang draait. Op het plaatje lijkt dit opzetstuk voor bijna dezelfde krullen te zorgen. Ik kreeg van dit opzetstuk minder (snel) resultaat. Ik hoopte dat de slag/krul langer zou blijven, maar de volgende dag is het volume bij mij weer verdwenen (heb ik gewoonlijk ook met krulspelden).
Het handschoentje doe ik netjes om, maar doordat de punt van de tang minder heet wordt valt het onhandige aantikken van het hete deel mee :)
De stijltang en het wafelijzer heb ik met mijn al stijle haar nog niet gebruikt.
De tang is snel heet. Het tussendoor neerzetten vraagt soms wat moeite zodat deze mijn badmeubel niet raakt.

Pluspunten

• Krult
  • Meerdere opzetstukken
  • Prijs

ak77 18-11-2021

Goedkope multistyler

Fijne multifunctionele stijl en krultang.
Het apparaat heeft veel opzetstukken, waardoor het voor veel dingen inzetbaar is. Zowel krullen als stylen, maar ook wafels. Vooral het krullen zal hier gebruikt worden.
Het topje van de krultang wordt niet heet, waardoor je makkelijk en snel krullen kan maken. Bij de ander lukt het wel veel beter dan bij jezelf.
Het apparaat heeft maar 1 warmtestand. Dat is wel onhandig als je wat minder sterke krullen wil.
Doet wat ie moet doen en heeft een fijn opbergtasje om alles bij elkaar weg te leggen.
Een prima beginnersapparaat voor incidenteel gebruik.

Pluspunten

• snel warm
  • opbergtasje
  • veel opzetstukken, veel keus

Minpunten

• 1 temperatuur

m********@g******** 16-11-2021

Super handige multistyler

Heel handig in gebruik, veel keuzes. Dit maakt dat je met 1 apparaat genoeg hebt en niet verschillende hoeft te kopen. Ook voor verschillende haartypes; hier 3 totaal verschillende haartypes/gebruikers maar voor ieder wat wils. Blijft lang zitten ook en mooi resultaat.

Karin1606 05-11-2021

Nog even zoekende

Verschillende opzetstukken zijn aanwezig, dus dat is fijn. Gelukkig niet te veel, want wat dit betreft ben ik een beginneling. Ik moet echt even oefenen hoe het moet en wat handig is. Er zit een gebruiksaanwijzing bij die heel duidelijk is. Het krullen van de haren gaat nog niet zoals ik wil. Of het nu ligt aan het apparaat, de lange haren, of dat ik het niet goed doe, dat weet ik nog niet. Maar ik ga verder testen. Het apparaat is wel handig in gebruik, goed vast te houden en er zit een opbergtas bij om alles bij elkaar te houden.

Pluspunten

• Opbergtas
  • Maar 1 temperatuurstand
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer had langer gemogen
  • Krult nog niet zoals ik wil

SabineVerde 02-11-2021

Leuk apparaat

Mooie styler waar je alle kanten mee op kan. Heel handige etui om het allemaal in op te bergen en bij elkaar te houden.
Makkelijk te gebruiken, ook zonder gebruiksaanwijzing. Het opzetten van de hulpstukken wijst vanzelf. Het wafelijzer/stijltang-opzetstuk is wel erg zwaar en smal, waardoor je lang bezig bent om je hele haar te doen en daarna geen arm meer over hebt.
De krulspiralen werken makkelijk en geven na wat oefening een mooi resultaat wat met een beetje haarlak lang blijft zitten.
Het snoer had van mij wel langer gemogen en het had fijn geweest om de temperatuur te kunnen instellen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Snoerlengte

team01 30-10-2021

Wordt snel warm

Apparaat wordt snel warm. Ook in mijn dikke haar blijven de krullen goed zitten. Nadeel vind ik dat het wafelijzer/Stijlkop niet aansluiten, je moet erg hard knijpen om het te kunnen sluiten.

Pluspunten

• word snel warm
  • ook in dik haar blijven krullen goed zitten

Minpunten

• je moet hard knijpen om wafels in je haar te maken
  • handleiding bevat info van dingen die je niet hebt

jenneppen 22-10-2021

Top ding op het wafelijzer na

Super handig dat je maar 1 apparaat nodig heb. Alleen het wafelijzer en de stijltang hebben van zichzelf niet genoeg druk. Je moet dus zelf druk uitoefenen om de wafels in je haar te krijgen. Ook duurt het behoorlijk lang als je je hele haar zo wil doen. Ik denk dus ook niet dat ik die echt ga gebruiken, maar de rest ben ik heel tevreden over. En hij wordt echt goed warm.

Op zich maakt het mij niet uit maar je kan de temperatuur niet regelen.

Pluspunten

• Veel opties
  • Goed heet

Minpunten

• Te weinig druk van het wafelijzer en stijltang
  • Het wafelijzer is veel werk
  • Temperatuur is niet regelbaar